Friday, January 11, 2008

Hanis..oh Hanis! Bodohnye engkau. AKU dh ckp jgn tapi kau degil. Kau teruskan jugak. Sekarang kau tgk sendiri ape dh jadi. Betul kata sahabatmu,Saiful. Tu lah tk nk dngr ckp Saiful, ckp AKU! Hmms. Sekarang kau jgk yng kecewa, sekali lagi. Acap kali sudah AKU bilang, jangan. Tapi ingat, janganlah kau salahkan mane2 pihak... Ambil yng positif. Sekurang-sekurangnya kau cuba dan dia pula berterus-terang. Dia tdk mahu kau menunggu. At least she didn't reject you otf...Innii tawakkaltu 'alal hayyil-ladzii laa yamuutu walaahaula walaa quwwata illaa billaahil 'aliyyil 'adziim.

Yang selalu mendampingimu,
AKU


Besarnya Cinta, Kecilnya Aku

Saat ku tatap mendung pagi
sinar mentari seakan menari
Awan biru seakan tahu
gelisah yang ada di hati

Tuhan, adakah secercah harapan itu?
Pelangi datang disaat terik mentari.
Awan membiru disaat hujan.
Tuhan adakah harapan itu?

oh...dunia yang fana.
dunia penuh fatamorgana.
Adakah mimpi2 yg pernh ada dapt kugapai?
Adakah harapan2 yang kupendam dpt kuraih?

Tuhan....
Begitu besarnya cinta & harapan ini
dan...
Begitu kecilnya diriku

No comments: